YENİ NESİL PAZARLAMA

Eğitimin Adı:

Yeni Nesil Pazarlama

Eğitimci veya Eğitimcilerin Adı Soyadı:

Prof. Dr. Berna BALCI İZGİ

Eğitimci veya Eğitimcilerin İletişim Bilgileri:

(E-mail ve Cep Tel)

 

Eğitimin Türü (Online-Yüz yüze ?)

Online

Eğitimin Hedef Kitlesi

Önlisans ve/veya Lisans diploması olup yeni ürün ve iş geliştirmiş olan veya fizibilite araştırması yapan kişiler. Kendi işini kurmuş veya kurmakta olan genç ve orta yaş girişimciler, işletmeciler .

Son Başvuru Tarihi:

30 Nisan 2024

Eğitim Takvimi (detaylı)

Eğitim 02 Mayıs 2024 Perşembe başlayacak olup 31 Mayıs 2024 Cuma son bulacaktır.

 

Eğitim takvimi:

02 Mayıs 2024 20:00-21:45 (2 Saat)

03 Mayıs 2024 20:00-21:45 (2 Saat)

09 Mayıs 2024 20:00-21:45 (2 Saat)

10 Mayıs 2024 20:00-21:45 (2 Saat)

16 Mayıs 2024 20:00-21:45 (2 Saat)

17 Mayıs 2024 20:00-21:45 (2 Saat)

23 Mayıs 2024 20:00-21:45 (2 Saat)

24 Mayıs 2024 20:00-21:45 (2 Saat)

30 Mayıs 2024 20:00-21:45 (2 Saat)

31 Mayıs 2024 20:00-21:45 (2 Saat)

Eğitimin Yeri

(Online ise Zoom Platformu)

GAÜN (Big Blue Button)

Eğitim sonunda sınav yapılacaksa:                           Sınav Tarihi:

Sınav yok

Eğitimin Amacı:

Bu eğitim, öğrenciye geleneksel pazarlama prensiplerini dijital pazarlama stratejileri ile birlikte kullanmayı ve modern pazarlama dünyasında başarılı olma becerilerini kazandırma amacını taşımaktadır.

Eğitime Kimler Katılabilir? 

(Başvuru İçin Önkoşul Durumu):

  1. Önlisans ve/veya Lisans diploması olup yeni ürün ve iş geliştirmiş olan veya fizibilite araştırması yapan kişiler

Eğitimin Önemi:

İstihdamın ve çalışma biçimlerinin çeşitlenmesi ile birlikte pazarlama kavramı da değişime uğramıştır. Kendi girişimini kurmuş kişiler için bu alandaki yenilikleri takip etmek önemlidir. Bu eğitim katılımcılarına kendi girişimlerini gerçekleştirmelerinde fayda sağlayacaktır.

Eğitim Sonunda Elde Edilecek Kazanımlar: 

(Eğitimin kişiye sağlayacağı avantajlar nelerdir?)

  1. Müşteri odaklı iletişim nedir?
  2. Dijital pazarlamanın temelleri, geleneksel pazarlama ile yeni nesil pazarlama arasındaki farklar nelerdir?
  3. İşimin tanıtım ve pazarlamasını nasıl dijital geliştiririm?

E Eğitimin Toplam Saati ve Devam Zorunluluğu:

Eğitimimiz 20 saattir.

Eğitimlerimize en az % 70 devam zorunluluğu bulunmaktadır.

Eğitim sonunda sınav yapılmayacak olup eğitmen tarafından alınan yoklama listesine göre eğitimlerin % 70'ine devam eden kursiyerlere "Katılı Belgesi" verilecektir; eğitime düzenli devam etmeyen kursiyerlere herhangi bir belge verilmeyecektir.

Eğitimin İçeriği:

 

Yeni nesil pazarlama eğitimi, geleneksel pazarlama stratejileri ile dijital ekonomiyi birleştirerek öğrencilere güncel ve etkili pazarlama becerileri kazandırmayı hedefler.

 

Ders içeriğimiz:

1.Giriş ve Temel Pazarlama Kavramları:

Pazarlama nedir?

E-Ticaret ve Pazarlama

Geleneksel ve dijital pazarlama arasındaki farklar.

 

2. Dijital pazarlama nedir?

Web sitesi optimizasyonu (SEO) ve arama motoru reklamları (SEM).

Sosyal medya pazarlaması ve stratejileri.

 

3.İçerik Hazırlama

Blog yazma ve içerik oluşturma stratejileri.

Video pazarlaması ve podcasting.

Veri Analitiği ve Pazarlama

Veri analitiği ve pazarlama arasındaki ilişki.

Web analitiği ve kullanıcı davranışı takibi.

 

4.Mobil Pazarlama:

Mobil uygulama pazarlaması.

Mobil reklam stratejileri.

Yapay Zeka ve Pazarlama

 

5.Yapay zeka ve  temelleri.

YZ'nin pazarlama stratejilerine etkisi.

Kişiselleştirilmiş pazarlama ve öneri sistemleri.

 

6.Marka değeri ve sosyal sorumluluk.

Sürdürülebilir pazarlama stratejileri.

 

7.Geleceğin Pazarlama Trendleri:

 

8.Güvenlik ve mahremiyet

Müşteri verilerinin korunması

 

9.Proje Çalışması ve Uygulama:

 

10.Öğrencilerin öğrendikleri bilgileri kullanarak gerçek bir pazarlama planı oluşturması.

 

Ders Materyali: Ders notları, makale, kitap bölümleri ve güncel haberler.

Vaka analizleri ve başarı hikayeleri.

Değerlendirme Yöntemi: Ödevler ve proje çalışması.

Grup içi etkileşim ve katılım.

Eğitimin Açılabilmesi İçin Gerekli Minimum ve Maksimum Kursiyer Sayısı:

Minimum   : 10

Maksimum : 20

Eğitimin Ücreti:

2.500 TL

 


GÜSEM BANKA HESAP BİLGİLERİ

Hesap Adı: G.Antep Üniversitesi Döner Sermaye Saymanlığı
Banka/Şube: Halkbank-Uydu Şubesi
IBAN NO: TR 20 0001 2001 3380 0080 0000 07
Not: Lütfen ödemelerinizde Ad Soyad, TC Kimlik No, Kurs Adı belirtiniz.
ÖNEMLİ UYARI Bankacılık uygulamalarından biri olan FAST yoluyla ödeme yapmayınız!!!
Sadece Havale veya EFT yöntemini kullanınız.

E-Posta Bültenimize Abone Olun

Yeni sertifika programları ve duyurulardan haberdar olun, indirimlerden faydalanın.