YENİ NESİL PAZARLAMA
Eğitimin Adı: |
Yeni Nesil Pazarlama |
Eğitimci veya Eğitimcilerin Adı Soyadı: |
Prof. Dr. Berna BALCI İZGİ |
Eğitimci veya Eğitimcilerin İletişim Bilgileri: (E-mail ve Cep Tel) |
|
Eğitimin Türü (Online-Yüz yüze ?) |
Online |
Eğitimin Hedef Kitlesi |
Önlisans ve/veya Lisans diploması olup yeni ürün ve iş geliştirmiş olan veya fizibilite araştırması yapan kişiler. Kendi işini kurmuş veya kurmakta olan genç ve orta yaş girişimciler, işletmeciler . |
Son Başvuru Tarihi: |
|
Eğitim Takvimi (detaylı) |
Eğitim ........ Perşembe başlayacak olup ..............Cuma son bulacaktır.
Eğitim takvimi: |
Eğitimin Yeri (Online ise Zoom Platformu) |
GAÜN (Big Blue Button) |
Eğitim sonunda sınav yapılacaksa: Sınav Tarihi: |
Sınav yok |
Eğitimin Amacı: |
Bu eğitim, öğrenciye geleneksel pazarlama prensiplerini dijital pazarlama stratejileri ile birlikte kullanmayı ve modern pazarlama dünyasında başarılı olma becerilerini kazandırma amacını taşımaktadır. |
Eğitime Kimler Katılabilir? (Başvuru İçin Önkoşul Durumu): |
|
Eğitimin Önemi: |
İstihdamın ve çalışma biçimlerinin çeşitlenmesi ile birlikte pazarlama kavramı da değişime uğramıştır. Kendi girişimini kurmuş kişiler için bu alandaki yenilikleri takip etmek önemlidir. Bu eğitim katılımcılarına kendi girişimlerini gerçekleştirmelerinde fayda sağlayacaktır. |
Eğitim Sonunda Elde Edilecek Kazanımlar: (Eğitimin kişiye sağlayacağı avantajlar nelerdir?) |
|
E Eğitimin Toplam Saati ve Devam Zorunluluğu: |
Eğitimimiz 20 saattir. Eğitimlerimize en az % 70 devam zorunluluğu bulunmaktadır. Eğitim sonunda sınav yapılmayacak olup eğitmen tarafından alınan yoklama listesine göre eğitimlerin % 70'ine devam eden kursiyerlere "Katılı Belgesi" verilecektir; eğitime düzenli devam etmeyen kursiyerlere herhangi bir belge verilmeyecektir. |
Eğitimin İçeriği:
|
Yeni nesil pazarlama eğitimi, geleneksel pazarlama stratejileri ile dijital ekonomiyi birleştirerek öğrencilere güncel ve etkili pazarlama becerileri kazandırmayı hedefler.
Ders içeriğimiz: 1.Giriş ve Temel Pazarlama Kavramları: Pazarlama nedir? E-Ticaret ve Pazarlama Geleneksel ve dijital pazarlama arasındaki farklar.
2. Dijital pazarlama nedir? Web sitesi optimizasyonu (SEO) ve arama motoru reklamları (SEM). Sosyal medya pazarlaması ve stratejileri.
3.İçerik Hazırlama Blog yazma ve içerik oluşturma stratejileri. Video pazarlaması ve podcasting. Veri Analitiği ve Pazarlama Veri analitiği ve pazarlama arasındaki ilişki. Web analitiği ve kullanıcı davranışı takibi.
4.Mobil Pazarlama: Mobil uygulama pazarlaması. Mobil reklam stratejileri. Yapay Zeka ve Pazarlama
5.Yapay zeka ve temelleri. YZ'nin pazarlama stratejilerine etkisi. Kişiselleştirilmiş pazarlama ve öneri sistemleri.
6.Marka değeri ve sosyal sorumluluk. Sürdürülebilir pazarlama stratejileri.
7.Geleceğin Pazarlama Trendleri:
8.Güvenlik ve mahremiyet Müşteri verilerinin korunması
9.Proje Çalışması ve Uygulama:
10.Öğrencilerin öğrendikleri bilgileri kullanarak gerçek bir pazarlama planı oluşturması.
Ders Materyali: Ders notları, makale, kitap bölümleri ve güncel haberler. Vaka analizleri ve başarı hikayeleri. Değerlendirme Yöntemi: Ödevler ve proje çalışması. Grup içi etkileşim ve katılım. |
Eğitimin Açılabilmesi İçin Gerekli Minimum ve Maksimum Kursiyer Sayısı: |
Minimum : 10 Maksimum : 20 |
Eğitimin Ücreti: |
3.000 TL |
GÜSEM BANKA HESAP BİLGİLERİ
Banka/Şube: Halkbank-Uydu Şubesi
IBAN NO: TR 20 0001 2001 3380 0080 0000 07
Not: Lütfen ödemelerinizde Ad Soyad, TC Kimlik No, Kurs Adı belirtiniz.